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dc.creatorOliveira, Wagner Costa
dc.creatorHeidrich, Felipe Etchegaray
dc.date.accessioned2012-12-26T11:39:27Z
dc.date.available2012-12-26T11:39:27Z
dc.date.issued2012-11
dc.identifier.citationOLIVEIRA, Wagner Costa; HEIDRICH, Felipe Etchegaray . Representação de ambiente arquitetônico com tecnologia de jogos digitais: uma análise da modelagem geométrica. In: SIGRADI 2012, Forma (IN) Formação. XVI CONGRESSO DA SOCIEDADE IBEROAMERICANA DE GRÁFICA DIGITAL, Fortaleza, 2012. Modelagem da informação e simulação. v.1, p. 440-443.pt_BR
dc.identifier.isbn978 85 420 0074 0
dc.identifier.urihttp://guaiaca.ufpel.edu.br/handle/123456789/694
dc.description.abstractThis paper aims to describe part of a study about the visualization of architectural designs through digital interactive environments generated with gaming technology. Thus, this text reports the analyses concerning the geometrical modeling procedures of an architectural environment specifically for this usage. The experiment consisted in using a modeling software to create one object using several different techniques, to analyze the number of polygons, the behavior of the surface normals, the stability of the geometries and collision behavior for each one of the objects, in the digital environment.pt_BR
dc.description.sponsorshipCNPq, FAPERGS, CAPESpt_BR
dc.language.isootherpt_BR
dc.relation.ispartofseriesSIGRADI;2012, v.1, p. 440-443
dc.subjectModelagem geométricapt_BR
dc.subjectAmbientes digitais interativospt_BR
dc.subjectMotor de jogos digitaispt_BR
dc.subjectGEGRADI POSGD PROGRAUpt_BR
dc.titleRepresentação de ambiente arquitetônico com tecnologia de jogos digitais: uma análise da modelagem geométricapt_BR
dc.typeconferenceObjectpt_BR


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