• português (Brasil)
    • English
    • español
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
  • Login
Hisales: Artigos avaliados por pares 
  •   Home
  • Faculdade de Educação - FAE
  • Hisales: História da Alfabetização, Leitura, Escrita e dos Livros Escolares
  • Hisales: Artigos avaliados por pares
  •   Home
  • Faculdade de Educação - FAE
  • Hisales: História da Alfabetização, Leitura, Escrita e dos Livros Escolares
  • Hisales: Artigos avaliados por pares
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hisales: Artigos avaliados por pares

Browse by

By Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesSubjectsKnowledge Areas (CNPq)DepartmentsProgramsDocument TypesAccess Types

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Uma mala, um arquivo: escritas ordinárias em cadernos de usos não escolares 

    Thies, Vania Grim (2021)
  • Patrimônio do escrito: cadernos de usos não escolares e as contribuições para a cultura escrita 

    Thies, Vania Grim (2020)
  • O patrimônio histórico-educativo: a escola, o professor e as “rosas verdes” 

    Thies, Vania Grim; Monks, Joseane Cruz (2020-11-26)

DSpace software copyright © 2002-2022  LYRASIS
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesSubjectsKnowledge Areas (CNPq)DepartmentsProgramsDocument TypesAccess TypesThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesSubjectsKnowledge Areas (CNPq)DepartmentsProgramsDocument TypesAccess Types

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorThies, Vania Grim (3)Monks, Joseane Cruz (1)SubjectHistória da educação (2)Arquivos pessoais (1)Cadernos de usos não escolares (1)Cultura escrita (1)Cultura material escolar (1)Diários (1)Escritas ordinárias (1)Patrimônio histórico-educativo (1)... View Morexmlui.ArtifactBrowser.AdvancedSearch.type_publisherCadernos de História da Educação (1)Revista História da Educação (Online) (1)RIDPHE_R Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo (1)Funding AgenciesSem bolsa (3)Document Typearticle (3)Date Issued2020 (2)2021 (1)Release Date2023 (3)File FormatOpenAccess (3)

Statistics

View Usage Statistics

RSS Feeds

feedRSS 1.0feedRSS 2.0feedAtom

DSpace software copyright © 2002-2022  LYRASIS
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV